söndag 12 september 2010

samma lika men bättre ??

Älskar min Hunny oerhört mycket.. men varför blir jag sårad av hans felsagda ord ? lr tolkar jag de fel så de blir felsagd fast det är rätt !??
bidde mys iaf igår .. trots jag va lite sur o sårad på han... för jag älskar han för mycket..
Jag får lov o erkänna o de är inget jag tänker gömma heller... Jag är rädd att bli lämnad för han kanske skulle träffat nån annan .. stå där ensam o övergiven o hemlös.. vilket jag kommer o bli om han lämnar mig.. för att få bostad för min del är mega svårt o fett självförvållat .. Jag säger upp en lägenhet..en genomgångsbostad.. som skulle hjälpt mig enormt mycket att få eget kontrakt o kanske chans till större bostad..
han påpekar att mitt beteende är tecken på otrohet, när sjutton skulle jag va de ? o även skulle jag vilja de ? så mycke skada de blev i mitt förra förhållande är jag rädd att han ska va de.. o JAG ÄLSKAR HUNNY FÖR MYCKET.. för tjat om sånt sägs va tecken på otrohet från sitt eget håll.. o hans påpekan brukar gå över till tjat... så stora frågan är.. är han trogen lr inte ? han säger han e trogen men tjatar om saken ? JAG ÄR TROGEN.. och Tjatar inte.. dilemma.
Nån som har lust o ge sin syn på saken... ???

Han påpeka inget igår lr nå sånt men nåt jag gått o tänkt på sen dag 1 då han fråga.. Tycker de räcker med svaret jag gett han.. att jag ÄR trogen , jag Älskar han , min otrohet jag hade innan våran tid är historia nåt jag lagt på hyllan o inte vill bli påmind för den såra mig lika mycket som jag sårade mitt ex !
Ibland känns de som jag vill vrida tbx tiden o inte nämna mitt förflutna om otrohet , Men.. då hade jag inte vart den jag vill vara.. Ärlig mot sin partner.. guud va allt ska va komplicerat.. *suuuuck*

På tal om annat.. så jag inte gräver ner Allt För mycke i dilemmat...
händer idag.. ingen aning... han ligger o sover.. Virus sitter i köket o brölar i köket , vet exat va han vill ha.. MAT.. nedrans matvrak.. hungrig dygnet runt o Trots han fått man å man går in i köket å tror han att mat e på G.. va fan.. kattjävel.. *shhhhuuuut uuuuup*
Babi o Svea är duktiga iaf.. Dem Är tysta *thank good for that*
men Babi är på bushumör o ska va där man inte få va.. som Krilles högtalare *dyrgripar*
samt vid elsladdarna...*kattjakt*..så.. nu har hon fått på sitt sele o koppel så kanske hon lär sig nåt.. hehe...
nä.. ta en rök o ta med kopplade busfröt o sen lyssna på virus ala pavarotti med bröl o en skvätt "tyck syynd om miiig jag ääär huuungrig"

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar