tisdag 10 maj 2011

hemlängtan...

Hemma hos älsklingen o snabbbloggar lite på kvällen, Han diskar o jag ligger i soffan o latar mig.
Käkat på donken har man gjort nyligen , han bjöd fast jag egentligen
inte va jättesugen på just mat därifrån. men jag åt iaf

Är nu iaf mätt men inte dundermätt men jag överlever.
Känner att man har lite hemlängtan till sin lägenhet.

Så de blir att åka hem ikväll o vi sover där,
Ska blogga klart först..
Dagen idag började tråk med att sitta själv med tv o data men slutade trevligt..
Fick träffa en av älsklingens vänner.. Erik.
Väldigt trevlig kille..
skön kille o ser att lr första intrycket va en bra vän till älsklingen :)

innan snabbblogga blir novell..
plocka ihop sina prytlar o göra sig färdig o åka så älsklingen inte mister för många
timmar sömn.. ska upp tidigt å mot västerås till plugget.
just de.. kollade på hockey (Woaw) igår före man grillade..

Ryssland-Finland å of course.. finnarna vann !!!!


Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar