onsdag 27 oktober 2010

ett tag sen sist

som sagt ett tag sen jag skrev nåt.. hoppsan kerstin.. hehe
hänt sen sist.. väldans mycke... humöret upp o ner , både ilska o frustration , tårar o skratt
men mest frustration o en del tårar..
Flyttat har man oxå gjort.. från en iskall 1a till en varm 1a till sist hamna i en 3a som är lagom varm men har dålig luft cirkulation..men de går o leva i den iaf...

V-rum väggarna är tomma men ändå fulla...
Av borrhål från förra gästen..
Lagom stora o fula o ändå klassades väggarna av besiktingsmannen som en 1a..att de är i gott skick o inte klassas som byta ut.... Hallå... sen såg man datum på bestiknings-pappret...

Aug besiktades lägenheten..
Såklart de blir en 1a då.. För lägenheten måste vart möblerad då...
Där ska vi se till att få ändring på.. Nya tapeter Ab o det snabbt..

För Vi vill få v-rummet se ut som ett hem o inte som en övernattningslägenhet / förläggning .. Även att tapeterna är gråa med ljusare nyans av franska liljan/ scout-emblet. Färgen är inte nå snack från mitt håll..
GRÅ ! Vilket Är såå deprimerande färg..
Sen kökets tapeter är min favvo färg.. Gröna !med en bård O_O seriöst but ugly med bård.. och de ser ut som hej kom o hjälp mig.. ska se till att få bytt där med ! Sen finns de borr hål på dessa väggar oxå .. SUCK ! enda man fått upp på vägg är min Marylin Monroe klocka på en spik som fanns kvar från förra hyresgästen.
Har ej flyttstädat klart gamla lägenheten men som tur va går de snabbt.. tog de värsta då man börja.. så de bör gå snabbt... Kanske kirra idag vilket man snackat/mini planerat att göra.. isf klä på sig o traska över..
Sen kommer jag inte på nå mer... va som hänt .. joh.. lr näh... tror.. näh har de för mig själv...


Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar