måndag 13 december 2010

liten lr lång ?

Ja nu har man tagit sig i kragen o tänkt att göra en liten update på va som hänt..
Gällande bestikningen så har person vart här o han rynka på näsan över hur lägenheten såg ut..
verkade som att han tyckte precis som oss , mig o hunny att hur i helsefyr kunde de bli 1.or /toppskick
på vissa saker... han sa inte mycke men nya tapeter o annat ska bli fixat .. woho.. tog bara ca2mån efter inflytt att få upp en gubbe att kolla... o då även att man fått påpeka 2ggr om d inte va 3..
detta hände samma dag man skulle svischa ner med tåget till mama o papa !
och på tal om tåg.. hamnade tågstop i 3tim, hade tur att man fick sitta på tåget i väntan på att de skulle få sträckan som va "död" o de satt in bussar så man kunde byta tåg med ett tåg som skulle åkt samma sträcka fast från andra hållet.. inte nog med detta.. + i kanten att helt plöstligt kostade allt i kafét gratis.. men första tåget roffa man ba åt sig 2pizzaslice o 2 kaffe ! en var ! För hunny va med ner... o papsen o hunny verkar komma bra överens. för de sista dagarna så kom de bara frågor från papsen.. "va e pojken?" ( hunny är pojken) om hunny inte va i samma rum som oss , mig o mamsen! och vände på klacken med rullatorn o drog dit.. oftas till köket..
och nåt ännu skojsigare som hände i gbg va nog de bästa oxå..
Papsen fick nåt han väntat på i över 5-6år på.. En permobil , Stormen 3 heter modellen..

De få dagar man va där efter papa fått den o han körde den inomhus för träningens skull så gick de väldans bra.. inget som revs ner... otroligt nog..
Tyvärr hade jag inte kamera med mig o inte hade en tanke på mobilens kamera..
Så hunny fota jungru provsittningen o papa såg ut som en pojke i godisaffär..
Glad, Ivrig o allt som hör därtill..
Hela han lös upp som en sol.. får lov o erkänna att fällde nån glädjetår.. för nu kan pappa röra på sig på nytt utomhus, på de sättet Han Velat! bilderna kommer så snart Hunny vaknat för jag vill inte ta mobilen medans han sover. även fast jag bara ska roffa åt mig bilderna så tror jag att hunny vill själv va med !
slänga ut denna update o komma med en fortsättning, mår inte alls perfekt.. pannknack idag precis som de 5 dagar som varit ! såååå

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar