söndag 1 maj 2011

Är De SANT ?

Mycket lycka på sista tiden. Saxen har fött sin son, jag har fått äran att va med födseln , jag har även fått uppleva en annan underbar sak, kärlek.. Större än den jag har/haft gentemot till ma best friend. Har stor tung saknad till denna kärlek. Vissa kvällar har jag haft bröstsmärta för jag saknar han. Vilket jag har nu. Känner jag bara vill hoppa på bussen och åka hem till han och sen åka tbx hit. Där jag är nu..men han är sjuk nu och jag vill inte bli smittad lr föra sjukdomen vidare. Blir till och Vänta och se varann :-(
Han har .. Iaf.. Hitills visat de som jag sökt efter , känns att han är min dröm-man, Den Rätta.. Trots dessa känslor jag har.
Är jag på min vakt. Rädd trots allt känns så bra. Ska nu sova. Så kanske tiden går snabbare.

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar