måndag 2 maj 2011

till er som inte fattar nåt !

Har fått "klagomål" som jag skulle skriva om nån annan än Pontus som är min kärlek. Den Är större och starkare än den kärlek jag hade till mitt x som i dagsläget är ma best friend. Jag har träffat många nötter/idioter till karlar. Men Pontus är helt tvärtom. Han bryr sig , han lyssnar , han vill verkligen ha mig. Inte för min kropp. Utan för den jag är. Jag känner mig så lycklig med pontus för han är den jag sucktat efter men nästan gett upp hoppet att finns de såna killar. Jag kan säga idag. JA dem existerar.
Blev de mera snurr nu i detta inlägg så kommentera gärna ! HÄR ISF !
Until i write again. !BLESS!

1 kommentar:

  1. sa jag inte du SKULLE hitta ngn sån kille ? :) vavavava???? jag e så jävla glad för din skull gumman så jag sitter här med ett flin på läpparna o det hade gått runt huvet om inte jag haft öron *ler* löve ya siss ! btw...fick en elak kommentar från min halvyster igår om mitt utseende via min blogg vilket jag raderade :( fan va barnsligt... -Lola

    SvaraRadera