tisdag 6 juli 2010

händer ? fötter !? Stressad !

kan man känna sig mer stressad ??
Väntat heeela dagen igår på att min soc-tant ska ringa.
För jag behöver Verkligen massa info om flytt till annan stad !
Enda jag vet är att uppsägnings tiden för genomgångs bostad som jag har är 1v.
och innan jag ens säger upp lägenheten vill Jag i lugn o ro veta det jag känner mig behov o veta 
samt hinna att rensa bort Allt ONÖDIGA prylar och mer därtill !
Har pratat massor med älskling o kommit fram till att ska kirra ordning med
sortering o de få ta de tid de tar men jag vill ej ta för lång tid. 
För jag Vill flytta till älskling Nu men de får ta den tid det tar med sorteringen.
Sen har jag arbetsträningen o tänka på åxå o Just nu är den ivägen för tid o rum Nu när jag
har flyttplaner. 
Vill bara få detta överstökat egentligen men mycket o ska fixas o många ska meddelas att jag flyttar.
Jag har ännu ej berättat för lillans pappa för de ej funnits tid.. ska ta o ringa snart i dagarna o berätta om jag inte går raka vägen till han o berättar.. han bor juh än så länge nära mig !
men trots jag flyttar kommer umgänget med kidsen inte bli sämre .. bara Bättre.. Har juh älsklingen som stöttepelare o pushare !
Nä försovit mig samt tveksam om man ska dra till arb.träningen idag lr stanna hemma o sortera med magknipen o pannknacken.. men men få se hur man gör !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar