torsdag 22 juli 2010

oj haft bloggtorka :p

Tydligen har man inte bloggat på ett tag.
Haft mycke o tänka på o mycket o göra oxå.
Som mina nära vänner vet är att jag håller på att packa för att flytta ihop med Fjant..
Vi har bestämt oss att va lyckliga tillsammans genom att bo tillsammans redan nu o tro på all ärlighet man ger varann..
Lovar även här på bloggen att jag Kommer vara Tok Ärlig mot min Fjant !
Fått en del hjälp av Cyber o Fjant denna vecka.. lr mest Fjant ^_^ 
Cyber är här nu o hjälper.. körde massa sopsäckar till Återbruket tidigare o nu sitter vi o tar de lugnt o plockar de lilla som är kvar ser till att de blir tommare o tommare... Känner just nu, att jag vill bara få alla packade lådor o de andra som ska med in i släpet o få över allt till Älsklingens förråd där allt kommer att vara fram tills vi vet att vi får flytta in i nån 3:a av alla vi satt oss i kö !
Riktigt spännande med allt detta.. flytt , väntan på inflytt i 3:an , börja ett nytt liv och MÅ BRA =o)
Nu dricka kaffe o planera plocket lite bättre.

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar