torsdag 8 juli 2010

SERIÖST ????

får hjälp av 2 pers... den ena att se till att man får sina ägodelar ner i lådor o andra får man lådor av... den första är från u-sala den andra är enkp-bo ! ÄR DETTA ALL HJÄLP JAG FÅR !? Fett Tacksam över det lilla hjälp jag får, men Trodde Allvarligt att jag skulle få mera hjälp !


Känner mig väldigt uppskattad av vännerna jag hjälpt och supportat genom åren.. INTE !


Ni säger så mycket men menar såå lite.. om ni inte menar de ni säger.. så varför ens säga såna falska saker... 
Tack till min vän Cyber.. du åker ända från uppsala, När DU har semester! och hjälper lilla mig.. DU Är en Sann vän ! ! !


Känner just nu att allt är lite blää i samband med all glädje jag har till min man (nej ej gifta men han e min man för de) o flytten till han.


Blää för de jag nämnde tidigare... knappt nå hjälp av "vänner" man umgåtts med så många år.. skrattat, drucke kaffe lr alkohol haltigt dryck .. bläää bläää bläää... 


Ska nog se till att få lite skräp bort i väntan på att Cyber ska dyka in.. Då blir de traska till enkp-bo vännen som erbjudit /gett bort lådor som jag kan packa mina ägodelar ! TACK Till er ! 


Until i write again. !BLESS!

2 kommentarer:

  1. jadu...folk är falska..men ge igen, erbjud din hjälp, men dyk inte upp :)

    SvaraRadera
  2. Som jag nämnde i min blogg någon gång, jag hoppas kunna återgälda någon gång för alla gånger du öppnat upp ditt hem för mig, jag försöker återgälda detta så mycket jag kan nu innan du flyttar.

    Är även mitt sätt att visa att jag stöttar dig i ditt beslut att flytta, även fast jag tycker det är trist för min del, att du flyttar längre bort.

    Men jag vet att du gillar den andra staden bättre, jag vet att du mår bättre där, jag vet att den staden bara ligger lite längre bort.

    Jag vet att jag är välkommen att hälsa på där borta också.

    Jag vet att du är tacksam att jag ställer upp och hjälper dig. Jag vet att din blivande Sambo är tacksam för att jag hjälper dig

    Jag är glad att jag kunnat hjälpa till.

    SvaraRadera