fredag 25 mars 2011

kortis idag med

sitter o lyssnar på ett gäng godingar.. skulle vilja ha iaf sångaren med lite choklad o strössel o massa mer..
men de ska jag behålla för mig själv.. övriga i detta band är inget fel på heller..
dem kan sin grej.. diggar dem jävligt bra för att va en genre jag vanligtvis inte lyssnar på..


så dessa är mina nya favvo dessa kommer gå HETA i mina högtalare.. *höjer mera* skiter just nu i mina pensionärs grannar.. kan de väcka en tidigt på morra så .. hehe ^^)


inte ofta jag har så här högt heller.. så ibland får man unna sig..


nä leta v-rumsbord o lyssna på go röst o musik o ha i mitt medvetande att dessa är läckerbitar hela högen..


hoppas polarn som kommer diggar dessa ^^) annars så har han allvarligt fel på hörseln !!!


Until i write again. !BLESS!

2 kommentarer:

  1. Kanske förvarna kompisen om att ta med hörselproppar ?

    BTW undrar när jag får möjlighet att se dig nästa gång

    SvaraRadera
  2. Jorgas.. du vet du är alltid välkommen .. borde du lärt dig vid de här laget !!! ^^)

    SvaraRadera