torsdag 24 mars 2011

min resa o mående

Underbar dag men hade hoppats på mer intiativ från enköpings folket. Så genom de är man besviken på dem vänner man trodde man hade !

tack Fröken E med pojkvän för hallmöbel.. dock ej på plats ännu men Guld värd sen även sängborden.. Guldguldiga guldvärda .. det är ni ^^)

Men trots detta känner jag mig osynlig o ej behövd o ensam..

Varför ?
Lite hur min resa varit o är i dagsläget...

Flytta för att må bättre. Flyttade för kärleken.
Allt blev skit. Flyttade ifrån kärleken som jag trodde det va till eget efter mera skit.
Mår bättre men ändå inte.
Gråter för de iaf och inte fan är de nåra glädjetårar.
Gråter med tårar. Gråter i själen. Gråter i ensamhet.
För ingen vill va vän med mig.
Varför ens for jag iväg till ett ställe som jag trodde jag skulle må bra av ?
Finns en person jag vill ha. och Glad att vi hade trevligt o tackar o uppskattar att personen är kvar i mitt liv, trots historian man har..
Men vet att jag kommer aldrig och få , nå mer.
Olycklig kärlek till kan man kalla det för.
2 barn man ej får se lr ha som man vill.
Barnen saknar jag grymt mycket.
Skuldkänslor för allt man gjort.
Gråter i ensamhet. Gråter för ingen vill ha mig nära.

Och ni som ansåg va mina vänner. Hoppas innerligt ni kommer få denna känsla , o jag kan lova er.. Inte fan kommer jag då finnas, Varför ?? Fanns ni där för mig !???


Until i write again. !BLESS!...bless? nä lr jo till er som ej gjort nåt ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar