lördag 23 april 2011

Idag har d hänt grejer..
Sov bra trots man saknar Pontus o sover som bäst när han sovit över...
Men återkommer mer och om han senare.
Min dag ska jag skriva om först ^-^
Gjorde som hittills kaffe o frulle o sen ut på balkan för att röka.
Och eftersom man skulle bort till saxs mamma på påsk middag så en dusch blev d.. klädde på mig, fixade en frilla och hör och häpna ! Jag sminkade mig !
Över till saxs mor så blev underbar god mat..
Som Janssons frestelse, köttbullar, inlagd gurka och på råge av allt.. Allt va fixat från grunden av saxs mor. Och underbart gott att min mage blev så fylld att även idag såg man gravid ut igen :P kanske gått o blitt sympati gravid O_o ?
Efter kaffet tog vi bussen hem o nu ligger man i soffan o jäser trots de e flera timmar sen man käkade. Funderar att dra på lite kaffe o smaska kakor o glo på tv o vara liite mer social än jag va igår o sms en kort stund med Pontus o kolla va han hittar på.
På tal om Pontus , denna kille har jag träffat i ca 3mån utan att d hänt nå o jag saknar han som gud vet vad.. lika mycket som jag saknar ma best friend... om inte mer.. hur kommer de sig ? Kan knappt fatta detta själv.. Han behandlar mig även på ett sätt jag inte är van vid.. han e som en gentleman.
Jag känner jag vill säga massa saker till han, som va jag vill göra till vad jag tycker om o liknade, Men gör man de ? Nä ! Jag blir blyg o börjar prata massa strunt men han Lyssnar.. och säger sitt tycke o ställer frågor osv..
Känns Wow o skumt. Fast på ett bra sätt.
Kommer ta de jävligt lugnt med detta.. Det är en sak som är säker.


Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar