onsdag 20 april 2011

sanningens ord o födelsedag

Idag fyller man år.. 
Grattis till mig ... O_o
Händer idag, ingen aning.. 
Eftersom inte vet Hur många som tänkt att komma, Vet en!
Min vän Jörgen .. 
Resten av ligan man känner ??
Hur många kommer ??
Kommer ens egen syrra hit ?
Visst , jag va inte till hennes.

 För min del grundade sig att jag hade lite pengar på kontot vid de tillfället
och skulle o ville ha råd med besöket jag väntade mig där till den helgen.. 
Min dotter skulle komma hit.

Sen har vi pratat lite löst om andra saker o då dök de upp att hon har fullt schema :(
o fira sonen hennes ... ehm.. hade dem inte kalas förut ? 
Om de nu ska ha kalas x2 för nikko varje år... ah då e de fan inge idé att 
ens engagera sig i att sms, ringa, maila.. lr ens fråga när tillfälle ges att ge en inbjudan !??

Fast syster borde veta.. släkten behöver ingen inbjudan... 
De är bjudna på ren automatik !

Eller är de ens värt att fixa ordning fika o hoppas att många personer kommer ..
Lura en själv o va positiv i sin negativa sits..
Även hoppas.. att syster kommer...
o sen när dagen till ända.. 
va så nere o man bara vill 
skita i allt o alla !?

förra året hade jag firande i 3dar.. lr iaf fika på 3dagar.. inte många som kom..
men tackar o glad för d få som kom !

Visst slå på till Fest ! ?
Ja visst kanske kommer fler??.. men kul ??.. 
Om de inte kommer nån till fika!?? 

Hur ska man veta hur många kommer då när de är fest ?

Isåfall...passar jag bara när man festa o super ?
Duger jag inte som nykter ?

Usch så negativ jag låter ...
 Va mer ska man känna när ens ex sprider lögner om en!?
o gemensamma vännerna verkar tro på han o va på hans sida o inte ens Höra med andra sidan mao mig !?
jag begär inte att stå på min sida.. utan mera.. ge mig en chans o säga min syn på förhållandet jag hade. sen väljer ni neutrala sidan lr hans ändå.. visst erat val.. men ge mig en ärlig chans för fan !


Until i write again. !BLESS!

1 kommentar: