måndag 18 april 2011

snabb update

på denna tid jag ej bloggat så har man fått och har de oxå.. besök av mamma :)
skaffat Q-LAN mao 40upp/40ner bredband :) yäy ^^)
vart på nya ikea tumme upp för de öppnat o nu har man ikea närmare !
tumme ner.. nedrans bök att hitta ut å till garaget där man parka bilen !
men ut kom man iaf .. till slut !!

på ikea införskaffade man den dära billiga skrivbordet de har.. 
passade perfekt där jag tänkte ha den.. 
Lagom size ... wiiie on me *klappar sig själv på axel*

Snart ska man bege sig till gravidakossan o fika men först ska man till erikslund..
 oh Nej.. 
inte ikea denna gång.. 
en annan affär. 

klippt lr kortat ner min lugg.. 
fixar till de bättre när man kommer hem igen .. 
om man orkar..

Näh bege sig mot äventyr ... 


Until i write again. !BLESS!
puss o kram 
Bilder på vänner samt mama o de man köpt kommer ! promise !

2 kommentarer:

  1. jag hade kunnat klippa till håret på dig litta om du vatt här, har frisörsaxar <3 ha nu så nice hos andra "kossan" o hälsa så gött :)

    -andra kossan Lola hihi

    SvaraRadera
  2. Ikea är byggt för att gå vilse på och det är bara för att man ska handla mera...
    Appro på Erikslund... nu fick jag reklamen som brukar köras på rock klassiker på hjärnan.... Erikslund allt på en liten stund...

    SvaraRadera