onsdag 18 augusti 2010

fortfarande osäker men nu en ny grej

ok.. dåså.. såg att en väninna jag umgicks 2kvällar i rad i helgen varit.. ska ut o dansa snart..
åååh .. jag vill osså.. men .. undrar om mamsen har de magiska kortet så kommer man in gratis där dansen är ..
Då sparar jag en slant där... men frågan är.. var på området spelar bandet.. tror jag har en aning men är de rätt ?
Bäst o kolla på deras hemsida..
_________________________

Så nu har man kollat.. anade rätt... visst kan de va skoj men , kanske stanna kvar... ser ut att börja regna massor snart..
så man få se... har ej fått prata med nån om de jag känner innerst inne jag vill prata om..  visserligen kan jag prata med väninnan men känns att hon kommer inte haja såå mycket.. eftersom hon har fullt upp i sin egna lilla värld...  o sen är hon inte sååå insatt i mitt liv ändå.. Nä ta o duscha o sen får man se om man hamnar på dansgolvet .. lr stannar här o ta det lugnt !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar