måndag 23 augusti 2010

vart hemma o nu hemma !

Nu har man vart hem o myst med älsklingen och nu är man hemma lr i lägenheten fixa en del idag.. ner till soc som jag skrev tidigare o skälla på dem  lite.. hinna träffa min syster som inte verkar få tag på nå polare som sällskap ner.. så ska juh åt samma håll så.. lr ja.. nästan men man kan juh krocka med varann där..
Vi är inte världsbästa polare jag o syrran men vi kan umgås.. jag e glad de gånger de går bra... för jag älskar henne lika mycket jag älskar mina barn.
nu Värma på kaffe o samla ihop mina saker som ska med .. hoppas Verkligen att jag hinner krocka med syrran.. ett tag sen man såg under positiva grejer.. hittills dåliga men de har med familjen o göra som en del vet o en del inte har med o göra... räcker med dåliga grejer.. just nu är de nog en mix av positivt o negativt men bättre en totalt negativt...
Nä kaffe o cigg o plocka ihop !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar