fredag 6 augusti 2010

yey !?

2dagar i rad lr mornar har jag vaknat av oljud... *über* NOT !!
Första morgonen va igår.. Då small de o bankades i hela trappen...
Grannen mittemot hade tydligen ringt efter min arbetstränings plats för att få bort lite möbler..
och inte va personalen tysta o omtänksamma.. icke.. no no..
och Nu idag.. så verkar de som att samma granne ringt efter en firma för att slipa golv..
kl halv9 satt firman iggn..
Snälla .. kunde väntat till 10 ?? NÄ tydligen inte..
Så denna morgon o gårdagen började med oljud.. Tack kära granne !?
Kommer snart slippa oljudet o skönt ska de bli ! Ska strax åka hem.. sitter i gamla lägenheten o väntar på att kl ska bli "dax o gå"
Visserligen vet plutt om att jag kommer strax men sa att jag skulle hinna med 8.05 tåget men Nä.. men den hann jag inte med o det vet han Inte om ! *hihi*
*hmm* .. Mycket negativitet denna morra märker jag.. Ahjah.. Snart blir det positivt ^_^ Ska strax Hem !
nu dricka upp kaffet o strax röra på mig.. ska försöka göra inlägg när jag e hemma !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar