fredag 20 augusti 2010

hem idag !

Lite småfix inför hemresan.. mamma o jag håller på att fixa lite plockmat åt papsen så han bara behöver
rota i kylen efter nåt ätbart.. och eventuellt värma i micro.. Ska försöka övertala mamsen att åka och säga hej till syrran min o hennes son..  För min syrra har nog stort behov av mamma kärlek i denna svåra stund vi hamnat i..
Har juh ett par timmar i bilen framför oss.. så där har man tid att övertala... nu dricka kaffe o fika lite snabbt innan de är dax o lämna goa Gbg o älskade papsen..
Nu stänga av mamsens data eftersom jag snabblånade den för att skriva ut viktiga saker som Kontoutdrag som soc promt Måste nu ha Varje månad.. *skit*
Sen ska lilla jag skälla på dem oxå.. för Nu i slutet av min Enköpings period så ska de hålla på att Fi**a sig !
med andra ord strula ! visst vissa saker kanske är so what men hallå.. står de skrivet att pengarna ska komma ett visst datum o sen så kommer de inte den dagen..
Då hade dem satt in pengarna tidigare.. jag trodde dem pengarna va för förra omgången eftersom de kom runt de datumet som de stog att jag skulle få på förra pappret. o inte nog med de det datumet jag jiddrar om nu blev insatt nästan 1v senare än va de stog på pappret.. o sen nästa peng
har ej kommit än.. aja.. på måndag smäller de... oj oj.. då vill inte jag va soc tant o möta mig.. men som sagt.. på måndag smäller de o NU KAFFE .. innan den är besökt av isbjörnar !
Sen åka Hemåt till min Hunny !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar