torsdag 19 augusti 2010

va ska man säga !?



Känner att jag vill vara med min man o samtidigt vara ensam , sådär , ingen runtom mig nån dag lr 2 innan jag är med älsklingen , sagt de till han men han missuppfattar o anklagar mig... Vah fan hunny...
Jag ska inte träffa nån annan , och Jag har INTE träffat nån annan heller.. Det är Dig jag vill HA !
Va e problemet ? o jag HAR ABSOLUT INTE gjort nåra misstag heller...

Fast de börjar kännas att de va fel , Ett misstag av mig att ens åka ner till mamma o trösta henne o låta henne få lufta av sig i ord i sina bekymmer... Så som du håller på mot mig...

Du sa även att jag skulle få ägna all tid med mamma o höra av mig då o då för "lägesrapporter".. och pappa för den delen oxå.. men känns att jag mest suttit i mobilen i prat o sms lr vid datan o "pratat" med dig mer än jag vart med mina föräldrar...

Va ska man säga !? Så du förstår att jag vill ha dig.... Vill bo med dig... Jag är för FAN inte den jag va förut innan jag träffade dig o jag är INTE som dina ex flickvänner... Du har sagt Väldigt lite om dem men kan ana Vilka Jävla ASHOLE dem va mot dig !
Vad ska man säga!? så du förstår mig i att jag vill va ensam vissa stunder för att klara av mitt liv bättre.De är en av mina sätt att gå i terapi ist för att "gå in i väggen" . och vid dem tillfällen så svarar jag knappt i telefon..

Gör lite så nu men mest att få dig o inse att Vi kanske pratar För mycke i telefon. Upptäckt att vi ibland är tysta i luren en längre stund..

Har Väntat med dessa ord till bloggen men känner nu att jag Måste få ut dessa ord här.. För jag har tydligen bara bloggen som "lyssnar" ..

Until i write again. !Ha de bäst som de bara går! lr nåt !

1 kommentar:

  1. jag har oxå såna stunder där jag vill va ensam för mig själv o stänga av mobilen o på så sätt omvärlden....men du hade INTE fel av att åka o stötta din mamma! det kmr hon komma ihåg o hon är säkert väldigt tacksam för det oxå..kram på dig o kämpa på...förhållanden e inte lätta... men klarar ni av missförstånd o motgångar kommer ni gå starkare ur det som ett par oxå.. <3 -Lola

    SvaraRadera