onsdag 25 augusti 2010

Min Idol o jag vann ! ! !

http://19pandan83.bloggproffs.se/2008/06/29/hamnfestivalen-26-28juni/
denna bild som är synlig i denna länk tackar jag gudarna o allt därtill att jag har kvar...
Denna är GULD Värd nu... Sen tackar jag Datakrashen jag hade oxå senare de året lr om de va året därpå..
men iallafall..
Nissen på bilden är KEN RING ! Gud inom svensk HipHop/Rap
Om ett par timmar smäller de... För jag ska få dra o kolla på han..
Vann 1 av 5 biljetter...
Tror ni inte ??
Checka denna länk (jag e den som e längst ner  för er som inte vet vem jag riktigt är )
http://kenring.wordpress.com/2010/08/24/vinnarna/

Igår..Timmarna innan vinnarna blev utlottade så skrev Ken Ring ett fan mail på Facebook samt på sin egen blogg , Att man hade möjlighet att vinna en biljett av 5st till hans spelning på Göta Källare 25 aug (idag med andra ord)
Spelningen är kl 21 o jag e fortfarande vaken.. kl är Nu 05.17
Ska förska tvinga mig att sova men vill babbla med mamsen först.. men kanske sova o sätta på alarm o ringa sen efter alarmet.. låter som en clean idé..  
Nån som har mage nog att komma o banka på dörren vid 12 tiden lr snäppet senare o RIVA upp mig ur sängen ?

Kan säga att jag Trodde Aldrig, never, Hell No .. att Jag skulle va 1 av dessa 5 vinnare =o)
Fått lite mera ljus i min vardag.. Tack Ken !
Älskar mina barn o min Hunny !
Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar