onsdag 8 september 2010

va ska man göra !?

När man försöker att säga bra saker som sen blir omvänt till tvärtom, 
för att sen fortsätta att moffla på med negativitet när man försökte säga nåt positivt, 

inte undra på att man är tystlåten.. 
Rädd att de man säger blir fel.. 
Känns ibland att de man gör är fel oxå.. 
Jag ville bara höja rösten o säga till men valde att vända på klacken o va tyst..
För jag orkar inte tjafsa o bråka! 
Vart tyst nu ett tag o nåt ord har väl kommit men att försöka säga nåt bra vettefan om man vill ..
Vet att jag ej bloggat på länge o första som kommer upp är att jag spyr ut negativ galla i bloggen..

Känner att jag bara vill traska ut o gå en sväng för att komma på andra tankar 
för nu går bara negativa saker i hjärnan på mig.. 
Hunny Vet att jag har svårt att prata ut o säga hur jag mår o allt som hör till.. 
men att göra som han gjorde nyss gjorde inte saken bättre
 att bli bättre på att va öppen i känslor i tal ! Älskar dig Hunny.. Jag klankar o misstolkar inte dig..
Men trots detta så har jag de bra..
Vart snart hos Hunny i 1vecka..imorrnbitti blir de 1vecka..
Vi har kollat på film ,spelat lite spel.. handlat mat o lagat ..
Babi har haft mitt face som studsmatta / språngbräda så rivmärke på kind , nästipp samt en klo hål i överläppen är va de blev som resultat..
Klippt mitt hår har jag gjort.. bidde lite failure i de med va fan de växer.. men tror de kommer bli fett snyggt senare !
Nä göra lite choklad o ta en rök..
Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar