lördag 18 september 2010

Älskade morbror

f1952.08.26 - d2010.08.06

Älskade morbror nu finns du ej med hos kroppsligen bland oss men jag vet att du är med oss iaf. 
För jag tyckte jag kände att du stod breve din familj..iaf när jag skulle till kistan o lämna min ros.
Kände att jag "gick igenom dig" .. o i samma veva så visste jag att du har de bra , Du Är bland oss, Du vakar över din familj.. Iallafall så här efter, Känner jag så..

Cermonin i sig va vacker o många fina ord sades om min morbror.
En stor eloge till morbrors flickvän.. som höll modet uppe.

Trots omständigheterna så va de trevligt att träffa alla i släkten o hoppas man kan träffas under bättre..
Kändes skönt i sig att få ansikte på alla kusiner i dagens ljus. 
Hade bra mycke mer kusiner än jag trodde...
Alla är jämnåriga oxå, kanske ses över en fest lr annan tillställning men dock kommer jag va nykter, Hoppas syster är med , Vilket jag vill o gärna ser att hon Är med.
Kommer ej på va jag skriva så ...

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar