måndag 27 september 2010

sämre bättre lr blandat !??

Nu har man flyttat.. det mesta är i förrådet o resten uppe i lägenheten :)
Nu vänta en månad på nästa flytt.. tvärs över gården..
Vet ej om jag ska skratta lr gråta över en grej så här efter flytten.. som hände medans jag höll på att ta ut grejer ur lägenheten... Min sketna sista versen sjungande data blev snodd inkl min dongle haka med i stölden men.. el-sladden lr laddnings sladden låg vajert kvar i lägenheten.. kan säga att den datan blev inte lång varig i funktion till tjuven får tag på el-sladd.. 1 tim batteri tid.. vet ej hur länge tjuven hade datan då jag upptäckte den inte fanns på sin plats men uppkopplad på nätet va inte långvarig heller.. dongle är spärrad.. haha..

skulle va najs av er om ni gick på länken
 o läser mer om data på denna annons som jag
 lagt in för att få liiite större chans att få tbx data..
 o sen ha utkik åt mig...

vore mega najs !!!

En annan grej med flytten va att min rygg o axel började att krasha rejält , fick bara ondare o ondare o allt eftersom tiden gick så blev man stressad för man hade hoppas att man skulle va på väg tbx till lägenheten o ta de sista o dammsuga lite lätt o sen låsa igen o åka tbx.. men nä.. vid ca 01 va man klar o låg i sängen o krevera av ryggvärk o axel värk AB..

Dagen efter hade man muskelvärk
 på allt detta o ta sig till toa lr spis va inte enklaste..
Idag bättre..
tacka gudarna för de..
visst värker fortfarande men en sak e säker..
jag lever iallafall o har en kropp med tillhörande muskler !!!
ironiskt positivitet lr nåt..
Snälla vädjar igen.. gå in på länken.. länka gärna vidare.. SNÄLLA !??

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar