lördag 11 september 2010

o värre blev de !

Nu har man tjafsat... jippie lr nåt...
myshumöret är DÖD o jag e fett irriterad o lack på karln..

Jag har en hörselnedsättning o har hörappart.. o han säger att han inte vet HUR en apparat funkar o inte precis tagit reda på de på egen hand för att ha en litet hum om saken... snacka om inte intresserad =o/ lr ?? Samt säger säger att Jag ska berätta.. Hallå när... han har inte frågat , så varför ta upp när man ej vet om han är intresserad av att höra ?
Visserligen har jag berättat lite men ej fått nå direkta frågar hur Exakt funkar en apparat osv...
Hur kommer d sig jag printar ner detta .. jo...
Allt börjar med att han igår sa till mig , mitt i min pannknack ab.. När jag ville ha högre volym på filmen som man gjorde tappra försök att kolla som Verka Bra o intressant.. men sa åt han att.. höj inte mer för då blir värken värre o sen hör jag ändå inte va de säger så du kan sänka igen ... sen säger han.. sätt i hörapparaten kanske ?.. jag direkt efter.. Tror du att man vill ha en hörapparat när jag ser ut som jag mår Skit !?

Slänger kläderna som ligger på soffan på han reser mig o går .. samtidigt man e frusterad i att jag har pannknacken o den hållt i sig hela gårdagen.. o kommentaren /frågan om hörapparaten..
Hur fasiken tänker han med ? lyssnar han ens på mig ?

Until i write again. !BLESS lr nåt =o /

1 kommentar:

  1. nu fattar jag vrf du bet ifrån mot mig på fejjan..

    men ...han kanske inte haft tanke alla ggr om att fråga hur apparaten funkar ? -Lola

    SvaraRadera