onsdag 15 september 2010

inte jag idag !?

Visst är de jag som skriver men de känns inte bra i kroppen... 
Huvet värker , nacken likaså.. 
ögonen vill sprängas närsom..
illamående o hungrig men samtidigt mätt o 
mega törstig o tanken att dricka gör mig mer illamående...
usch fy .. för att må så här... Va e det med mig???
Har förflyttat mig från soffa till säng för ihopp att nåt ska bli bättre.. 
Än så länge så varken bättre lr sämre... 
Solen skiner o de gör ont i ögonen o hitta en mörk mjuk plats 
i denna lägenhet är lika med noll... *suck* . 
enda mörka är badrummet.. 
men inte såå lockande att ligga i ett tomt badkar , 
då ligger jag hellre här i sängen..
Funderar att höra med älsklingen om han kan gö lite oboy .. 
fett sugen på choklad... 
sen är man röksugen å då känns de mindre skoj o be han gö nåt
 jag kan göra när jag ändå ska till samma rum..
köket
 få se hur de löser sig.. 
Nä kolla va som händer på andra sidor på nätet...

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar