måndag 13 september 2010

trots att pink is gone

Så firar jag å älsklingen 4månader ihop.. underbart trots de negativa som hänt..
funderar att snart traska till ett köpcentra o lalla runt o fördriva bort tid o rum o bekymmer..
Laddat luren med styrka o funderar att plinta ner mer music i den... lite babe music ^^)
Spelas lite sånt nu ur dyrgriparna o vore nice o höra de i luren medans man lallar runt..
Ska handla mjölk iaf hem , få bli vanlig.. fattar inte varför laktosfria ska va såå himla dyr..
kanske köpa en chokladkaka men få se.. pengarna ska räcka länge o just nu ligger jag på minus, Fast jag har pengar.. Tack mamma för att du satt in en slant när jag frågade så snällt.
Älsklingen har träning idag o blir nog så att jag kanske är i köpcentrat för , under o liten stund efter... allt beror när de stänger o hur mycket jag pallar oxå..

Nä ta o fylla kroppen med styrka oxå ...

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar