måndag 13 september 2010

face it the pink is gone

tror lr känns så iaf.. 
att de rosa molnen som man brukar kalla
 ett förhållande fas har försvunnit o man har landat på backen i verkligheten,
 vilket jag har försökt att hålla mig i men inte så lätt när Krille tittar på en o smeker en på ryggen... 
då sakta hamnar man där o känner att jag vill inte slappna av föör mycke för då blir fallet hårt , för hårt..
Känner att denna ggn då molnen är borta o de är dax att ta tag i vardagens bestyer så har jag inte denna ggn landat med ett duns... 
anledning till detta att nu i nåra dar i rad så har man börjat känna att Hunny inte vill engagera sig till 100%
speciellt igårkväll... tänkte massa mys ,trots pannknacket genom att bara ligga breve o bara vara o kolla på film..
Riktigt så underbart blev de inte.. fick fotmassage , vilket jag bad så där klagar jag inte men.. de va de att han satt med mobilen o spela samtidigt som han massera o kolla på film... Kände då att jag skiter i de här o sätter mig vid datan.. Bet ihop ist o kolla klart både film 1 o 2 ! med ryggen mot honom.. vet ej riktigt när han la ifrån mobilen , men jag hoppas att de inte händer igen då tar jag o öppnar käften.. för denna ggn va jag bara sur o grinig.. Men..
Tack Hunny för den Halvdanna massagen !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar