måndag 24 januari 2011

Är Detta NU Rätt gata !!!??



Hänt idag.. inte ett smack lr jo en grej på morgonen ,ringde soc.. sen så har de inte hänt så mycket mera än så.. sov bort hela dagen vilket ej va mening.. vaknade med pannknack men självförvållat lite grann..
hade man åtminstonde slurpat i sig 1 halv kopp svart guld hade man icke vaknat med pannknacket.

samtalet med soc blev lite i-lands problem med lite lösningar.

vet ej hur jag ska förklara så jag har kopierat från en anteckning från min facebook o gjort lite ändringar.



var på möte i måndags..så säger de har en lägenhet till mig inne i Köping , Furuvägen.
ok min första tanke blir..känner igen men var ligger vägen.. drar hem och googlar.. lättare sagt men gjort.. Vart på denna låååånga gata ?  vilken siffra!?  Glömde å fråga på mötet.
Nåra dar efteråt ringer man å frågar... fick siffra..woho.. avslutar samtalet o drar till data och googlar.

Hamnar i Kolsva.. Näh.. lägenheten ska juh va inne i stan,Köping.

Bäst o fråga vännerna, d få man känner.
Svaret man fick va att de inte finns nån furuväg o siffra+bokst i köping..
hem googla på nytt.. tar då bort bokstaven.. tata..fick en träff woho !
men.. ehm.. känns fel de här.

Ringde imorse handläggarn, frågade om de var rätt siffra på gata..efter lite sök på datan så kläcker handläggaren ut.. Ringvägen samma siffra o bokst.
Men seriöst..Vilken gata är lägenheten på??.. ahjah googlade nyss o har nu ett hum var man kommer eventuellt att flytta..

Om nu detta Är Rätt gata !!!??



Kommer även ha 2 bekanta till mina få vänner man har som grannar.... skönt... 2 lr 1 man kan gå till. den andra vettfan om man orkar.. en manlig avbild av min gamla enkp granne !?  pallar man !? inte nog med d.. ibland undrar man om inte nissen är gay... inge fel med gay ppl men man börja undra, tanke på hur han beter sig o pratar ibland.. så låter han som min Underbara gayvän i Gbg.
Har till o med öppnat truten o frågat ^^) fick ett typisk nej svar o en blick är du dum i huvet.
ahjah.. inte ofta man ser nissen.. glad för d.

oj oj blev längre än jag trodde.. surfa vidare o läsa bloggar...

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar