fredag 28 januari 2011

gnällspikar o morgonpissa

Ok nu har har han börjat med att flytta. Före kl 8oxå. Mmm mysigt nja. Tidigt Ja men ända tiden hans bror kunde ha som starttid. Men oj oj oj va han klaga som en kärring dagarna innan. Herregud va käften gick " hallå så tidigt. Måste Jag kliva upp ännu mera för att va klar i huvet och där man ska hämta släpet är på andra sidan stan och jag måste gå dit till 8 för att hämta ut nyckel dagen innan för kunna låsa upp släpet innan de öppnar. Bla bla bla".
Jävla gnällspik o enda jag själv anser. Håll käften och va glad att din bror som har jobb och familj ställer upp och råkar även ha tillgång till bil. Enda jag tänker klaga och gnälla över just nu. Jävligt pissnödig och inte fan kan man gå på toa. Katterna är inlåsta i badrummet pga min katt är duktig på att öppna stängda dörrar. Jag har inte ens fått lr fick chans att morgonpissa. Dagens i-lands problem just nu som blivit en ett bra uttryck som jag läste första gången i min syrras blogg lr va de fb-logg. Iaf. I-landsproblem på min världkarta ej kunna morgonpissa !
Just de. Kommer bara kunna blogga via mobilen för gnällspiken kunde inte vänta nåra timmar till att ha internet dosa i kopplad nåra timmar till samt lämna kvar. Sistnämnda är förståligt men nåra timmar hit och dit gör väl ändå inget eller ?

Until i write again. !BLESS!

1 kommentar:

  1. hej gumman jag saknar dig och ja läser dina grejer så jag får ont i ögonen=)ville bara säga att jag saknar dig puss och kram jessie

    SvaraRadera