söndag 30 januari 2011

svabba parkettgolv med klorin ?

Har nu halvt som halvt bevis att jag bara ska göra rent efter de jag skitat ner. Exet kan inte komma och säga nåt annat! Hah
Han skulle kommit enligt hans flyttplanering och städa kl 8 på morgonen. Kan säga att inte förens vid 13 kom han. Efter jag ringde han och fråga när han tänkt att dyka upp för man hade klivit upp för att lite snäll mot han genom att flytta mina saker och samla på ett ställe. Allt eftersom städningen flöt på. Men nä. Sätta upp hyllor och borra i väggar va viktigare än att avsluta de gamla.
Här hade man kunnat sova istället för att vänta på en som inte ens tala om att de blivit ändring på tids schemat.
2 tim sömn va de man fick. Natten innan de lika mycket. Och kände att somna om och vakna med huvudvärk nej tack då tar jag hellre 2tim sömn och lägger mig och sover länge imorrn. Ska sms exet att jag vill sova och Ska sova länge. Han får gott vänta på mig denna gång! Och har han planer att låna min dammsugare kan han fetglömma ! Sopborsten oxå ! Så lycka till och få upp gruset innan moppa golven ! Enda rengöringsmedel han har är klorin. Inte så bra medel mot trägolv !?
Nä ta sms exet och lägga mobilen på laddning och glo på tv tills man somnar.

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar