torsdag 27 januari 2011

Orka !?

Har nyligen pratat med soc..
de säger att jag ska leta lägenhet..
lägenheten på ringvägen går ej att visas pga personen
som bor i den är Fortfarande BORTREST !

Va fan.. Har personen som är bortrest inte fattat att man har ansvara att visa lägenheten ? skulle inte förvåna mig om personen är en kebabrulle lr annan sorts rulle.. ja..förlåt jag va nu lite fördomsfull nu men iaf. 

Seriöst.. Sa även till soc att jag tar lägenheten skiter i hur den ser ut..
Har man bott i akelius frysrums lägenhet i enköping o sen i de rummet jag vistas i som har Mörkbajs bruna
väggar så klarar man nog av ringvägens skick.

SEN inte nog på detta.. Kanske kommer få bo kvar i denna lägenhet 1månad till !??
NÄ.. Vill ut härifrån.. för mycket negativt har hänt i denna lägenhet som gör att
jag mår fan inge bra i denna bostad.

GE MIG FÖR FAAAN EN BOSTAD ! NU !

Lägger in mig på psyk snart , Frivilligt dessutom !

För jag orkar inte mera.. sitter ensam , får negativt på negativt..
knappt nån att prata med i verkligheten , då syftar jag sitta här o prata med nån man känner.. och känner mig ,hur jag funkar osv..

*gråter*
avslutar inlägget för jag pallar , orkar inte mer !
Until i write again. !BLESS! lr nåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar