söndag 30 januari 2011

olåst dörr ! vem bryr sig ?

Hänt på sista tiden..
orkar inte egentligen o skriva å tänka nå mer om herr Ego..
så.. min vän jörgen har vart duktig på att sammanfatta
Vad som hänt !

jörgens blogg


skriv där lr skriv här..en kommentar.. palla lixom inte längre..
Vill bara slippa Han å må bra.. slippa se skitstöveln/praktarslet kärt?barn har många namn..
men i vilket fall.. 
imorrn kommer de iaf o vilket som.. bli en nagelbitar dag.
Ska vänta på samtal från soc.. slutar bergis att jag ringer.

Har även andra samtal o fixa de sista inför morgondagen.

En del blev borttagna pga jag Känner på mig de kan inte hjälpa mig iaf..lr så är dem sjuka men pigga nog att sitta på fejjan o skriva ut de men inte svara i telefon o säga att man e sjuk lr åtminstonde sms om skiten. Trött på att Bli dålig informerad.. å jag har mina fucking anledning till att jag är själv dålig att ge info just nu pga Social kontoret i Köping !
Skäl nog ?

Ska även se till att ha kläder på sig å vara redo att sticka till soc.














Funderar att slå på kaffe nu så man kanske somnar lr sover bättre !?

Sen är Babi på löpen.. Nån som Vill ha henne ?
För Sova (iaf försöka som man gör nu på sista tiden)... till hennes skriande
å sen allt man har o tänka på.. trots jörgen är här hos mig så sover jag tyngre men bättre..nja
utvilad när man vaknar.. nä.. men man e glad över d lilla o Hoppas man slipper tugga allt för mycket på naglarna imorrn..
näh tar o smaskar på chips o glor på andra dumburken!

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar