måndag 17 januari 2011

strax !

Strax ska man traska till sov och ha möte..
exet hade möte oxå idag med soc.. kl 10 o kommer in nu.. 13.50.. Lång möte ??
lr bara villovägar tbx ? Vet ej om katterna fått mat.. för han kan juh inte säga,höra av sig till
mig , så varför ska jag höra av mig till han om han inte kan svara på sms.. har en drös med sms
med enkla frågor..men fått nada svar..respons lr va man kallar de för.
Känns lite som han behandlar mig som luft..

o nu när han kom in så kläcker han ut sig att imorrn kommer de en person kl 15 o ska kolla
lägenhet o att Vi? får städa... jag kommer plocka bort mina prylar, vilket går snabbt men
resten får han kirra... Kan han inte ens låta mig va med o bestämma om när folk ska komma
o titta varför ska Jag va med o städa.. Seriöst.. funderar låta han städa ALLT !

Lr va tycker ni ?

näh kirra bort sina prylar, samla ihop de som ska med på soc mötet
sen börja gå !

Until i write again. !BLESS!

2 kommentarer:

  1. Seriöst... Eftersom katterna är matvrak, en del av dem i alla fall och alltid beter sig som de inte fått mat på flera dar så måste ju båda parter i lägenheten få den information som man behöver.

    "Den som inte har information kan inte ta ansvar den som har information kan inte undgå att ta ansvar" eller nåt sånt står skrivet på whiteborden på mitt jobb

    SvaraRadera
  2. Sv; *skrattar* Sååå roligt!!

    Välkommen hit förresten

    Kram!

    SvaraRadera