måndag 17 januari 2011


Ensam man känner sig fast man vet att exet är bara på andra sidan väggen,
sovrums dörren är stängd o hoppas att när jag öppnar den nästa gång är d en dörr i mitt hem, men jag sitter här i rummet och är totalt medveten ändå att
därute är den kall o ruggig, ovälkommande o en person man en gång tålde inte tål längre...
så ego ,så sak fixerad karl har jag nog inte träffat !?
Näh har inte de.. fast jag inte tål han så saknar jag han lite ändå.. men varje gång jag ser han , i köket lr övriga lägenheten så kommer känslan.. Nä jag saknar inte dig.

Han har vridit o vrängt mina ord o va jag ens hinner säga o verkar förstorat våra bråk,tjafs , dispyter så en av hans bröder ansåg att exet skulle slänga ut mig.. så jag undrar, va i helsefyr har han sagt.. va har han även kunnat sagt till sin mamma,syster, sin andra bror.. om Just Mig !?

Sitter med gråten i halsen o undrar, kan jag ens ta en chans o fråga alla på hans sida, vad han sagt om mig, o våra tjafs , utan att bli anklagad för nåt negativt från exet sida ?

Allt jag vill veta är va e sagt, vad är överdrift o va e sanning o ren lögn ??

En liten sanning fick jag häromdagen av brodern som ansåg att jag skulle ut ur lägenheten, nåt exet Inte sagt nåt om varför hans bror hade för anledning för sin åsikt trots jag frågade.. bror berätta att exet va rädd att jag skulle gå lös på alla Hans prylar o ha sönder o förstöra varenda pryl o pinal o kläder osv när han inte va hemma.. för jag är som jag är..

Visst erkänner koppar har flygit.. lr jag menar 1kopp har flygit 2ggr överlevde ett tjafs dog på en annan.. å de har vart min ägodel, nåt jag tillförde hushållet vid andra tillfällen 2-3glas..
1 av dem va mina å resten va nåt gamla hyresgästen lämnat kvar!
Var nånstans får exet till att jag skulle förstöra hans prylar o pinaler ???
o Även Viljan o tro o att jag skulle göra de  !?

Visst tanken har slagit mig.. men näh.. För elakt o så Fel att göra !

Och sen skulle nog mama o papa bli besvikna på mig oxå om de skulle hända.. älskar dem för högt o för mycket!

kl är nu 03.20 o jag ska ha möte kl 15 med soc.. Hoppas man får nån sömn..
Nu lägga sig i sängen o försöka få bort gråten i halsen ,få bort oron man har o hoppas på de bästa imorrn.. samtidigt känns d som att jag kommer gå tomhänt efter mötet!

Until i write again. !BLESS! Gnt o hörs senare nångång !

1 kommentar:

  1. han har sagt så för du ska verka värre i andras ögon än va du är, sen för han ska få sympati mer o mer förståelse från folk, så är det med det! kram Lola

    SvaraRadera