onsdag 16 juni 2010

bloggeblogg , saknad o arbete

Vill blogga men kommer inte på nå om att skriva precis..
Känner att jag mår bra med en Stor saknad till da secret place till en spezial ...
Vet o fått sms om de att saknaden finns från de hållet på samma sätt.
Äkta skratt med glädjetårar har anlänt mig , Hoppet om att de finns nån för mig !
En Nån som har de egenskaper jag letar..
En nån som jag började tro att den existerar inte, bara i mitt huve.. 
Känns fett overkligt på nå vis.. som jag skulle drömma ! 
Om jag drömmer..
GE F****N I ATT VÄCKA MIG ! ! !
lr väck mig.. så jag vet om de e en dröm lr ej !

Ska upp tidigt o sen har jag lillan inatt o imorgon på dan, ska på äventyr via jobbet/arbetsträningen
jag börjat på. Så ska logga ut o stänga ner data för att sova !
Until i write again. !BLESS! & GNT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar