lördag 26 juni 2010

Fett AWSOME !!!

kan man ha en bättre tid eller ÅR än NU !??
NÄÄÄ !
Har de såå underbart.. känns att 2010 är Mitt Positiva ÅR med lite negativt !
men nu till de Positiva.. Fjant vill ha mig o jag vill ha Fjant , Och NU sen natten till Midsommar
är de VI =oD
såå jääla happi.. fattar inte de.. att underbara gulliga Fjant vill ha MIG :o/  =oD såå awsome..
Trodde d skulle bli massa många fler dejter innan de skulle bli han o jag ! Men TJI fick lilla jag !


Dagen idag har vart underbar.. Vart med 2 vänner här o ätit på pizzeria men min måltid .. Kebabtallrik kändes som pengarna i sjön , Trots de va gott.. kändes knas att äta snabbmat typ när man e van att laga maten eller få lagad mat !
Nu har man kommit tbx hem till Fjant.. åker hem imorrn gissar o känner på mig att de blir kvällståget.. 
Ska nu ta o koka lite vatten o göra ordning en kopp svart guld , vet ej om man kan kalla snabbkaffe för d men de är ovanligt gott .. för en gångs skull =o) o efter de avnjutas o mysa lite med Älsklingen !


Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar