lördag 12 juni 2010

lite gårdagens o lite av dagens

God morgon.. 
Igår blev de bara ett inlägg dvs morgon inlägget.. Kom visserligen hem vid 21 men starta datan vid midnatt o pallade inte att blogga.. För jag hade lite viktigare saker för mig än att blogga o ville få d gjort innan man skulle lägga sig o sova.
Igår hamna jag hos en underbar vän fröken Liseberg o va med hennes vänner samt underbara herr Stenungsund.
Åt Riktig God mat o man blev riktigt sömning efter maten att man slumra till i hennes soffa medans man satt o smälte maten o glodde på sydafrica-mexico matchen. 
Som tur va va de inte lång stund kanske 15-20min på ett ungefär.. 
Va kvar en stund till sen valde man att röra på sig.. Sällskapade herr Stenungsund i väntan på sin skjuts hem.. Drog sen hemåt.
Valde att åka första bästa vagn till Backaplan , nedrans smart ass man e.. Hoppar på o ser att jag e på väg åt fel håll.. 
Bara o kliva av o byta och åka åt andra hållet o förbi där man hoppa på vagnen från början.. 
Blev buss som dök upp först.. 
Sen löste d sig med hemresan .. nu va man på G åt Rätt håll !
Skyller på regnet o den underbara goda maten =op
Idag då.. Snart åka handla ingredienser för att baka bullar o annat gott..
Kanske ska ta o byta om så man hinner handla innan affären stänger o slipper baka mitt i natten =op
Så ha de bäst !

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar