måndag 7 juni 2010

utdrag från gamla bloggen (6juni) + lite dagens rätt


För trots de inte gått så lång tid sen jag börja träffa herr mys så befinner han sig inte här o jag har typ redan vant mig att somna breve honom.. 
Känner en inre harmoni o fattar inte det själv att de finns fler karlar än mitt x som lyckas få mig harmonisk innan man somnar.. lr med andra ord så fort man lägger huvet breve han så..
är man .. lugn..Känner ingen större stress o press o tankar som jag känt när jag lagt mig ensam
..Som.. När kommer min tid att hitta en ny!?
Som lyssnar o engagerar sig för att få en må bra !
Känner att han Verkligen gör de ! Lyssnar helt o inte halvt.
Saknar han just nu.. sitter här o bloggar när jag egentligen borde göra lite nytta.. som plocka lite, traska till tvättstugan o boka tid innan jag åker.. så jag har rena kläder...  
Känner mig lite low men snart kommer en kompis hit.. hoppas man får bort känslan att man e low..
ytterliggare en grej är.. hoppas man få se herr mys idag så man får kramas lite o känna sig underbar.
näh.. ut till stugan.. och boka !

 Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar