lördag 12 juni 2010

må skit o må bra !

sitter här stunden innan jag ska sova å mår bra o skit samtidigt !
Hur e detta möjligt ? pannknack o lessen över att lämna mamma o pappa här o mina goa vänner.. tänker på de som hänt dagarna innan man åkte oxå.
Mår bra att jag ska åka till min Secret place o va där ett tag o kolla om man kan komma på andra tankar o må ännu bättre än av bara tanken att komma dit o få bli ompysslad av en vän där.
för på onsda börjar man o "jobba" lr arbetsträna heter d.. kul lr inte vettefan.. hade hoppas att få börja senare.. typ till hösten.. Undrar om man ska säga att man ändrat sig.. ? känns mindre skoj när man begärt att komma dit.. fått plats o sen bara näää.. kanske göra ett försök nån vecka lr 2 lr 1mån. så får man se om man känner samma lika fortfarande.. märks isf..
Tanke på att jag har pannknack.. ska åka bil imorrn så kanske man ska lägga sig o sova.. men först tablett sen sova.. min halv nypackade väska behövs packas om Igen.. =o /
Så upp tidigt o säng tidigt.. så..
God natt...
Until i write again. !BLESS!

1 kommentar:

  1. Finns för och nackdelar med allt. Att jobba har nackdelen att någon annan bestämmer var man ska vara och när, fördelen är att det hela tiden händer något, och man har chans att träffa lite folk... Jag har ju hattat runt på olika ställen senaste åren, och en sak jag lärt mig är att det tar några dagar innan man har kommit in i rutinerna... Förra stället jag var på hatade jag första veckan..tyckte allt var snurrigt rörigt och stressigt..sen efter en vecka trivdes jag ganska bra även om jag inte gillade stressen... Där jag är nu tog det också ett par dagar att anpassa sig, men trivs bra nu och anpassat mig till det lugna tempot.

    Vet även av erfarenhet att det är lite småjobbigt dagarna innan man börjar...man grubblar på hur man kommer att trivas, uppfyller jag förväntningarna, är arbetskamraterna trevliga, vad är det för nåt jag ska göra, klarar jag av det osv... men det brukar lösa sig.

    Hälsa your seecret place från mig och fika lite åt mig också

    SvaraRadera