tisdag 22 juni 2010

första dagen del 2

Nu har man ätit god mat gjord av min Cybervän.. Hoppas man slipper få upp den.. 
Min lilla Fjant som e hemma hos sig håller på att skissa/rita en bild..
Fick ett mms nyligen o den e heelt awsome .. 
Sovit har man kunna gjort oxå..mår lite bättre men inte mycke.. 
städat här hemma har man inte gjort.. 
Mår juh inte sådär toppskick precis.. 
Vart även på en liten promenix till affären o köpte cigg innan maten.. 
Råkade även få hem nåra rulltårtor oxå..
Dock bara öppnat den ena , den andra ska öppnas lite senare ikväll..
Väntar på att fröken solros ska komma.. 
Hoppas att hon inte e allt för nere för hennes pappa har beslutat sig att göra sig av med nåra sötnosar som han inte har råd med..Tror dem får de bra där uppe när de hamnar där.. Vet bara vad de är för sötnosar , Aldrig sett dem men såg på fröken solros att hon blev lite low över beslutet =o/
Trots jag sov en stund på dagen så är jag trött för de.. 
Känner att jag vill låsa in mig o vakna på torsdag
för att sen åka till Fjant o pussa o krama på han !
Trots han o jag bara dejtar så vill jag ha han mer än nånsin just nu. 
Behöver hans suportande ömsinta del så man känner sig till bättre
 till mods att inte låsa in sig. 
Tänk om han hade vart här.. oj oj.. då hade han nog sett till att jag hade gjort ett försök att jobba trots jag mått som jag gjort o gör ! 
Får kolla o känna efter hur jag känner mig när jag vaknar imorrn , om jag mår bättre lr samma !

Sms med min äldsta dotters pappa , o känner mig överkörd o frustrerad över han beteende.

Pratade med han när jag va senast i Gbg o kom överens att träffas helgen efter midsommar pga deras planer med farmor o farfar på midsommar.. 
men i sms läste jag nåt om att de inte har lr haft nåra direkta planer till midsommar o undrade om jag kunde komma på lördag.
Hur ska dem ha de ? fullbokade lr planlösa ?
Tror han att jag ska ändra mina planer direkt , pang på ??
Bara för att De ska passa han !?? 
Trött på att svansa runt han lilla lillfinger... 

Helt underbar läsning att va nyvaken när man mår skit ! NOT !!!
men men.. göra kaffe o äta rulltårta !

Until i write again. !BLESS!

1 kommentar:

  1. mina barns pappa tror jag ska hänga med hur han än vill ha det oxå alltid, sen ofta kommer han försent , både vid hämtning o lämning :( -lola

    SvaraRadera