tisdag 22 juni 2010

första dagen del 1

första dagen man är hemma från "jobbet" lr arbetsträningen
mår inte så gosigt precis. men man får hoppas att jag kan gå tbx imorrn
för redan nu , fast jag anmält mig o sagt hur de ligger till så vill jag jobba. för Nu redan har jag tråk o ska idag försöka få mig att må bättre.. hoppas bara d inte blir sämre. Vill inte vara hemma, för de va juh därför jag började att arbetsträna typ.. att komma bort från hemmet o få annat att göra om dagarna.
men kanske försöka att fixa här hemma när man känner sig piggare.. men inte fixa för mycke så man inte blir sämre.. hmm va e de för veckodag idag ? tisdag ? .. *kollar datans kalender*
japp tisdag.. hmm aja .. kan de inte va torsda då kunde man sakta gosat sig mot sin fjant o blivit ompysslad men men.. får pyssla om mig själv o göra de bästa av mitt mående o situation.. ska försöka få i mig nåt att äta iaf..

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar