torsdag 24 juni 2010

mår bättre o suuck

Nåt som en kommentator skrev.. om vara symptomfri i 24tim.. iknow.. tell me something new ! sorry inte menat att va spydig men iaf.. är man 2barns mamma med vänner som har barn så vet man !

mår bättre nu o hoppas att efter helgen att man kan promenixa till jobbet ^_^
lyckades att ta mig till min Fjant o sitter nu o passar på att blogga lite medans man mår hyffsat bra..

Han har vart HEEEELT sötgöte o underbar mot lilla mig ^_^

Taack söter ! *pussa massa o krama massa*

Nä ska kura ner mig i soffan med Fjant o försöka bli bättre tills måndag..
Nu sitter han o tröstäter för jag tar föör lång tid att blogga ^_^ rullistårtis.. ska höra om han kan hämta den smaken jag norpa i affären ner i kundvagnen :p
NU.. ner i soffan o flörta ^_^ ..

Until i write again. !BLESS!
( i think im in love for the first time for a long time )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar