onsdag 9 juni 2010

hur kunde det hända ?


Just den frågan jag ställer mig...
Hur kom d sig att de gick från att "ta de som de kommer" till "vill bara leka"
på 1 och halv vecka ??
Hur kommer d sig att de blivit såhär ??
Va jag tror är att de va de att jag fick känslor.. Det va de som va felet
Även att jag.. lilla jag blev en Gnutta För lycklig, det är då det oxå skiter sig totalt.
Ska fan skita i allt som karlar heter o spotta o fräsa så fort jag blir uppraggad.. kalla alla karlar för mansgrisar
o hela köret.. Ska köra alla.. precis ALLA över en kant ! Speciellt de som försöker med nåt som går över Min gräns ! säger bara Skyll er Själva om Ni trampar över den !

En annan grej lite mer gladare grej.. är att jag fick samtal från Gbg för en tjejkompis hade rekkat mig till en grej jag inte riktigt vill skvallra om till 100. berättar när de närmar sig datum.. med andra ord.. fredag kl 14.15.. då ska de bli mys för min del !

Snart sova.. hoppas man lyckas somna utan tårar..

Until i write again. !BLESS! lr nåt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar