torsdag 10 juni 2010

Goo mörnin !?

Eller nåt.. nu har jag vart vaken sen halv8.. Tack kära broder *hmm* 
ringer mig sådär.. på morra.. jag som ville sova ut .. lr få en Liiten sov morgon.. haha lurad jag blev..
inte kunde man somna om heller , bara greppa datan o fortsätta där man avsluta.. 
Kolla efter en liten sak :) bara vänta o se om de blir idag lr en annan dag man har den lilla saken i sina ägor
De som skall ske på freda funderar jag starkt att avboka.. pallar inte riktigt att bli ompysslad.. sen har jag inte precis råd heller..
Snart dax o röra sig o storhandla mat till en början , vilket jag o mamsen planerade igår redan o som hon la som förslag oxå.. sen får man se om man även får en liten sak... 
*hoppas hoppas hoppas* 

Nä klä på sig lite bättre kläder o börja tänka shopping på mat.. rätt hungrig oxå.. 

Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar