tisdag 8 juni 2010

lyckan kommer lyckan går vart i världen... finns lyckan !?

Känns att lyckan som vände till mig o log o värmde mitt sorgsna hjärta o fick mig att inse 
att de finns killar som ÄR söta o underbara som vill ha lilla mig .. 
Håller på att försvinna !?
Varför känns d så.. ? Har jag rätt? eller har jag så klockrent fel ?
Va gjorde jag för fel ? 
Varför? :'(


Va upp till en vän igår o prata lite om detta.. kändes skönt o få prata ut lite med en vän
som kan mig utan o innan..
Fick ej mycket till tips å råd.. men lättad att få prata om de, lätta på tankarna.
Kände igår.. känner idag.. att jag vill gråta.. de ligger där.. har en sten liggandes oxå.. men vad för sten är det !? oro? rädsla? osäkerhet? eller en mix av allt !???
Nån som vill hjälpa o luska ? 
Vill inte ha stenen på hjärtat lr gråten i halsen längre.
För tårarna jag har är slut.. totalt förbrukade på min hjärtesorg.. Vill bara få gråta en gång ,i hopp o tron att kanske stenen försvinner !?


Until i write again. !BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar