söndag 6 juni 2010

sleepless in the Ghetto !

Börjar med att berätta att detta är MIN nya blogg..
min gamla blogg är
där om Ni har tur så kan ni läsa om
va som hänt tidigare om det jag håller på att Jiddra om !

Träffat en kille som nåra vet om.. herr mys.. saknar han..
För han e just nu ej hemma hos mig vilket jag vant mig o ha
De få dagar han vart hos mig ,
även om vi har go with the flow / ta de som de kommer så e de Helt underbart...
tbx till saknaden, kom till mig, vill kramas o somna i din famn..
Längesen jag kände denna känsla för en kille..
Senast mitt x som jag är bästa polare med nu ..
Vilket är 2 snart 3år sen om inte mer sen det tog slut..
Visserligen älskar jag mitt x så mycket som jag gör..
Men med herr mys kan jag Verkligen känna att
Jag Kan gå vidare o va med
en annan kille o vara lycklig o Inte känna mig
otrogen så fort jag försökt att Gå vidare..
Gissar att tiden är äntligen min =o)
*Wiiee*
Nu ska jag göra ett tappert försök att sova..
!BLESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar